Pro-seminaari 2022

Tunnelmia seminaarista

Mitä?

Kansallinen ja kansainvälinen ProKoulu/ ProSkolan / ProVaka seminaari järjestetään yhteistyössä InterLearn-huippututkimusyksikön kanssa. Tapahtuma on suunnattu Pro-kehittämistyötä jo tekeville tai kehittämistyöstä kiinnostuneille tahoille. Tapahtuma on maksuton.

Ilmoittautuneille on lähetetty lisätietoa tapahtumasta. Infoviestin pääset lukemaan myös täältä.

Missä?

Seminaari pidetään Jyväskylän yliopiston tiloissa. Ensimmäisen päivän ohjelma on kokonaisuudessaan Ruusupuisto-rakennuksessa (osoite Alvar Aallon katu 9). Perjantaiaamupäivän ohjelma on Agora-rakennuksessa (osoite Mattilanniemi 2) ja iltapäivän ohjelma Agoran vieressä Mattilannimen D-rakennuksessa.

Milloin?

3.11.-4.11.2022. Torstaina 3.11.2022 ohjelma alkaa yhteisellä aloituksella klo 9.00. Työpajat päättyvät noin klo 16, jonka jälkeen on mahdollisuus jäädä posteritapahtumaan juttelemaan tutkijoiden ja muiden osallistujien kanssa. Perjantain 4.11.2022 ohjelma alkaa klo 9.00 ja päivä päättyy klo 15.00. Tarkemman aikataulun näet alla olevasta ohjelmasta. Mikäli se ei avaudu, kokeile käyttää toista internet-selainta tai avaa ohjelma tästä. Tarkemman Research paper presentations -ohjelman löydät täältä.